Innan vi kan behandla din uttagsbegäran behöver vi ett eller flera dokument från dig för att auktorisera överföringen av dina medel.
För att säkerställa snabba uttag och undvika förseningar ber vi dig tillhandahålla giltiga dokument som blivit korrekt uppladdade. Det kan du snabbt göra genom att följa några enkla steg.
Vad vi behöver från dig:
Godkända dokument:
Pass
Körkort
ID-kort (myndighetsutfärdat)
Det dokument som styrker identitetshandlingen måste:
Godkända dokument:
Hushållsräkning (gas, vatten, el)
Kontoutdrag
Ditt dokument som bevisar adressen måste:
Om du väljer att göra en insättning med ett kreditkort kräver vi en kopia av det kort du använde innan ditt nästa uttag. Detta steg är endast nödvändigt en gång per använt kreditkort. Om du fortsätter använda exakt samma kort behöver du inte göra detta igen.
Vänligen tillhandahåll följande:
Kortets framsida
Att skicka in dokumenten är en enkel process och du behöver bara göra det en gång. Ladda bara upp dem via kassan. Ytterligare uppladdningar av dokument krävs endast om du har använt ett nytt kreditkort, en ny betalningsmetod eller ändrat något i dina personuppgifter (t.ex. adress, namn, etc.). Ta ut med glädje!
Vi kontrollerar dokument så fort som möjligt, vanligtvis inom 12 timmar. Det kan ta längre tid om extra kontroller behövs, så om du inte hört från oss inom 48 timmar, vänligen kontakta kundsupport.